Torsdag ble det klart at Norrøna og High Camp skal forsette å holde hender også de neste tre årene.
Markedssjef Martin Lien i Norrøna signerte nylig på avtalen som gjør at en av de aller sterkeste merkevarene innenfor sport/friluftsliv forsetter å være High Camp sin viktigste samarbeidspartner i årene fremover.
En god match
Lisa Kvålshaugen Bjærum, festivalsjef for High Camp er veldig fornøyd med avtalen.
— Alle markedsundersøkelser som Fri Flyt gjør viser at Norrøna er den soleklart sterkeste merkevaren innenfor bekledning til friluftsaktiviteter. Fri Flyt High Camp har på den andre siden et mål om å være den største toppturfestivalen i Norge, og en møteplass for alle som er glade i topptur på ski. Da er det en riktig og god match at Norrøna er hovedsponsor. Vi er først og fremst veldig fornøyd med å gi folk det de vil ha, men samarbeidet med Norrøna betyr også mye mer.
— Norrøna har de riktige produktene, festivaldeltagerne er glade for å få muligheten til å teste dem under festivalen, de har et ambassadørteam som har vært viktig for det faglige miljøet på High Camp. Ikke minst har vi hatt et veldig godt samarbeid med folk i Norrøna som forstår konseptet og ønsker å bidra til å utvikle festivalen til fortsatt være en møteplass for toppturfolket og ikke minst den største toppturfestivalen.
Avtalen som frem til i år kun omfattet bekledning er nå utvidet til også å gjelde telt.
Det nye sortimentet med 4-sesongstelt, er slitesterke, fleksible og laget av 100% resirkulert stoff. De er med andre ord laget for vintertelting på Fri Flyt High Camp, og det blir spennende å få testet og sett disse teltene in-action neste festivalsesong.
Norrøna og Martin Lien er også svært fornøyde med å forsette samarbeidet med Fri Flyt High Camp:
— Norrøna og High Camp har en lang historikk der disse eventene har vært en viktig arena for oss hvor vi faktisk kan treffe og prate med de av kundene våre som er ivrige etter å komme seg på topptur.
— Topptur er en viktig aktivitet for oss der vi ønsker å la brukerne få teste hva vi kommer med, komme med tilbakemeldinger og ikke mist kunne vise litt av det både vi og ambassadører kan bidra med av inspirasjon og kunnskap. Det blir ekstra spennende i år å høre hva folk synes om våre nye telt som kommer denne våren.
Sammen gleder vi oss til de neste tre årene!